maandag 29 april 2013

Bijles



Zoals verwacht heb ik vorig jaar mijn vmbo tl diploma behaald. Dat kwam doordat ik bijles heb gekregen van mijn buurvrouw. Mijn buurvrouw geeft zelf les bij het Graafschap College, dus vandaar dat ik haar om hulp heb gevraagd. Ik was helemaal niet gestrest of nerveus tijdens het maken van mijn eindexamen. Ik was juist zelfverzekerd omdat ik veel bijles had gekregen. 

Een aantal van mijn vrienden waren helaas gezakt en aangezien ik nu wel de kennis bezit wil ik dat graag delen met de mensen die dit jaar het eindexamen hebben.
Natuurlijk kan ik niet voor alle vakken bijles geven, maar voor de basisvakken zoals Engels, Nederlands en Duits kan ik wel bijles geven. Het scheelt een heel hoop als je bijles van te voren hebt gekregen. Uit mijn ervaring krijg je vertrouwen waardoor je minder gaat stressen.

Bijles krijgen klinkt voor veel mensen stom. Nu kun je wel erom gaan lachen, maar als je toch daarmee slaagt, waarom zou je dat dan niet aanschaffen? Het gaat tenslotte om je toekomst, dus ik adviseer jullie persoonlijk allemaal om bijles te nemen als je moeite hebt met één of meerdere vakken.
Wat ook een voordeel is van bijles krijgen is dat je meteen vragen kunt stellen over allerlei onderwerpen waar je waarschijnlijk niet veel van af weet. Tevens scheelt dat ook een hoop tijd, want de gene die uitleg geeft zit gewoon naast je.

Bijles kun je zowel thuis als op school krijgen, maar wat ik het prettigst vind is dat je bijles beter thuis kunt doen. Je kunt dan niet gestoord worden door een van je klasgenoten, dus daardoor ga je dan beter focussen op de uitleg die je dan krijgt.

Ben je geïnteresseerd geraakt en wil je ook voordelig bijles krijgen? Kijk dan op www.handigemensen.nl/bijles-nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten